0

۱۰۰ هزار شغل پایدار در کشور ایجاد می شود

۱۰۰ هزار شغل پایدار در کشور ایجاد می شود
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی صبح دوشنبه در حاشیه اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی با اشاره به پروژه‌های محرومیت زدایی ۱۹ هزار و ۵۰۰ پروژه طراحی و اجرا شده است، گفت: در قالب طرح آبرسانی دو هزار و ۳۸ روستا از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

سردار زهرایی به طرح از آبخیز تا جالیز اشاره و اضافه کرد و گفت: در قالب این طرح ۷۵۰ پروژه به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه مازندران در انجام پروژه‌های عمرانی در کشور زبانزد بوده و در حال حاضر ۴۵۰۰ پروژه در استان در دست اجرا است، میزان اعتبار آن را ۴,۰۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: در دو سال گذشته با تفاهمنامه با کمیته امداد ۲۳ هزار مسکن روستایی را شروع کردیم که ۱۷ هزار واحد مسکن به پایان رسیده است و تقریباً هیچ متقاضی کمیته امداد بدون مسکن در روستا وجود نخواهد داشت.

وی از توزیع یک میلیون و ۷۰۰ هزار بسته معیشتی سال جاری در کشور خبر داد و گفت: همچنین ۱۳۰۰ زندانی نیازمند نیز آزاد شده است و ۴۵۰۰ سری جهیزیه توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه سال گذشته ۲۵۰ هزار تثبیت شغل در کشور صورت گرفت، گفت: همچنین ۱۲۳ هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

وی شمار مشاغل پایدار ایجاد شده را ۵۷ هزار شغل بیان و اضافه کرد: امسال ۱۰۰ هزار شغل پایدار ایجاد می‌شود و برای آن ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *