0

تردد بیش از ۱۷۹ هزار دستگاه کامیون در گمرکات مرزی کرمانشاه

تردد بیش از ۱۷۹ هزار دستگاه کامیون در گمرکات مرزی کرمانشاه
بازدید 7

علی‌اصغر عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان باتردد ۸۶ هزارو ۵۲۴ دستگاه بیشترین سهم را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

وی سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی در پنج ماهه نخست سالجاری از گمرکات استان کرمانشاه را ۳۲ هزارو ۵۸۹ دستگاه و تعداد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی از گمرکات سومار را ۳۲ هزارو ۹۲ دستگاه در این مدت عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: تعداد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی ۱۱ هزارو ۲۰ دستگاه و گمرک شیخ صله را ۱۷ هزارو ۱۰۵ دستگاه بوده است.

وی حجم کالاهای صادراتی توسط این تعداد کامیون را ۳ میلیون ۷۵ هزار تن به ارزش ۲ میلیاردو ۶۸۴ میلیون و ۹۹ هزار دلاربیان کرد و عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگهای ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و…عنوان نمود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *