0

۲۰۰ نفر از مردم سیل زده گلستان از خدمات هلال احمر بهره مند شدند

۲۰۰ نفر از مردم سیل زده گلستان از خدمات هلال احمر بهره مند شدند
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب‌های اخیر ۲۷ منطقه شهری، روستایی و محلات شهرهای گرگان، کلاله، گالیکش و مراوه تپه دچار آبگرفتگی شدند.

وی افزود: طبق آخرین آمار اعلام شده تعداد افراد آسیب دیده ۲۹۰ نفر اعلام شد که تا کنون توانستیم به ۹۶ خانوار امداد رسانی کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در حال حاضر ۴۵ نفر از نیروهای امدادی در قالب ۱۲ تیم در حال کمک رسانی به مردم حادثه دیده هستند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات آبگرفتگی پایگاه‌های زیارت گرگان، چاتال کلاله، مراکز پاسخگویی شعب مراوه تپه، گرگان و کلاله مشارکت داشتند یادآور شد: شعب هلال‌احمر در شهرستان‌های مینودشت، آزادشهر، گنبدکاووس و ستاد استان جزو تیم‌های پشتیبان هستند.

غریب آبادی از آماده باش بودن نیروها تا مساعد شدن شرایط جوی در استان خبر داد و اظهار کرد: عملیات جهت یاری رساندن به مردم آسیب دیده از سیل همچنان ادامه دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *