0

کشف انبار دارویی غیرمجاز و عرضه خارج از شبکه در ایلام

کشف انبار دارویی غیرمجاز و عرضه خارج از شبکه در ایلام
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت افراد سودجو در زمینه نگهداری داروی غیر مجاز و عرضه خارج از شبکه در انباری در حاشیه شهر ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

🔹گوی افزود: کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی در معیت کارشناسان غذا و دارو و تعزیرات حکومتی استان پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی، محل دپو داروهای غیر مجاز را در یک انبار غیر استاندارد و غیر بهداشتی در حاشیه شهر ایلام شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این محل تعداد ۴۲۱ هزار انواع داروی غیر مجاز و غیر بهداشتی به صورت دپو شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قاچاق کالاهای سلامت محور را خط رمز پلیس دانست و اظهار کرد: همشهریان عزیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را پیرامون کالاهای سلامت محور با سامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *