0

آمادگی کانون درمانگران اعتیاد برای همکاری با وزارت بهداشت

آمادگی کانون درمانگران اعتیاد برای همکاری با وزارت بهداشت
بازدید 11

محمد دوزنده نرگسی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: پتانسیل بالای مراکز درمان اعتیاد کشور، چه از نظر تیم تخصصی و چه از نظر پراکندگی جغرافیایی این امکان را فراهم می کند که وظایف و مأموریت‌های جدیدی برای مراکز تعریف بشود.

وی افزود: مراکز درمان اعتیاد، با دانش و تجربه‌ای که دارند می‌توانند در حوزه‌های آموزش، پیشگیری و بهداشت روان کمک حال وزارت بهداشت باشند.

نرگسی ادامه داد: متأسفانه در دولت قبل اقدامات وزارت بهداشت در این حوزه غیر کارشناسی و تصمیم گیری ها هم از فضای علمی و تعاملی فاصله داشت به طوری‌که درمانگران اعتیاد کشور برای اینکه صدایشان شنیده شود مجبور به کمک خواستن از نمایندگان مجلس و در نهایت تجمع مقابل وزارت بهداشت شدند.

وی افزود: با حضور دکتر ظفرقندی در وزارت بهداشت ما بسیار خوشبین هستیم که سیاست گذاری ها و تصمیم گیری‌ها در این حوزه به مسیر علمی و کارشناسی برگردد و مجدداً اساتید، اعضای هیأت علمی و صاحبان فرآیندها در مراکز تصمیم گیری حضور داشته باشند و نظراتشان دیده و شنیده شود.

نرگسی گفت: بنده تاکید دارم کانون درمانگران اعتیاد کشور، با رویکرد علمی و تعاملی در این مسیر همراه وزارت بهداشت خواهد بود تا با سیاست گذاری‌های علمی و درست بتوانیم بلای خانمان سوز اعتیاد در کشور را کنترل کرده و به بهترین نحو از پتانسیل‌های تخصصی مراکز درمان اعتیاد استفاده کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *