0

دمای هوا در شهرهای آذربایجان‌غربی ۴ درجه افزایش می یابد

دمای هوا در شهرهای آذربایجان‌غربی ۴  درجه افزایش می یابد
بازدید 15

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر اشتهاد در این زمینه افزود: از روز دوشنبه دوشنبه شاهد افزایش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا در شهرهای مختلف استان خواهیم بود و دمای شهر ارومیه نیز در ۲۴ ساعت گذشته در کمترین ۱۳ و در گرم‌ترین ساعت ۲۳ درجه بود.

وی اظهار کرد: سامانه بارشی در استان آذربایجان‌غربی فعال بوده و در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارندگی در ایستگاه شهری ارومیه به میزان ۶ میلی‌متر بودیم.

وی افزود: طی چند روز فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، ایستگاه سلماس با ۲۱، اشنویه ۲۰ و فرودگاه خوی ۱۸ میلی‌متر بارندگی بیشترین میزان بارش در سطح استان را به خود اختصاص دادند.

کارشناس هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بررسی نقشه‌ها نشانگر آن است که فعالیت سامانه بارشی در نواحی شمالی و مرکزی استان طی امروز همچنان ادامه خواهد داشت.

اشتاد تصریح کرد: در نواحی جنوبی استان نیز بارش باد نسبتاً شدید را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی عنوان کرد: از دوشنبه دوم مهر شاهد خروج سامانه بارشی از استان خواهیم بود، اما همچنان بارش‌های پراکنده ادامه‌دار خواهد بود و از روز سه‌شنبه تا آخر هفته نیز وضعیت جوی استان آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود.

اشتاد با بیان اینکه از دوشنبه شاهد افزایش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا در شهرهای مختلف استان خواهیم بود و دمای شهر ارومیه نیز طی ۲۴ ساعت گذشته در کمترین ۱۳ و در بیشترین ۲۳ درجه بود، یادآور شد: شهر تخت‌سلیمان تکاب با هشت درجه و شهر بوکان با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *