0

انتقادها بر اساس معیارها باشد/ افزایش تخت‌های درمانی در بوشهر

انتقادها بر اساس معیارها باشد/ افزایش تخت‌های درمانی در بوشهر
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی‌زاده صبح دوشنبه در آئین افتتاح تجهیزات پزشکی در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امیدواریم با تأسی از امامت و ولایت بتوانیم در راه خدمت به مردم بیش از گذشته گام برداریم.

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه به دلیل انعکاس اخبار و تحولات حوزه سلامت و امیدآفرینی بین آحاد جامعه افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از تجهیزات درمانی مردم بتوانند بهترین بهره و استفاده را از این تجهیزات ببرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اخیراً عزیزی بزرگواری مطالبی را در فضای رسانه بیان کرده گفت: در کشور جمهوری اسلامی ایران آزادی بیان است و هر شخص می‌تواند نظراتی را از منظر خود بیان کند، ضمن تقدیر از آن عزیز بابت زحماتی که در حوزه سلامت داشته‌اند، از نظر علمی ضعیف‌ترین، قوی‌ترین، بالاترین و پایین‌ترین دارای شاخص‌ها و سنجه‌ها و معیارهایی است.

ملکی‌زاده اضافه کرد: مادامی‌که شاخص‌ها، سنجه‌ها و معیارهای علمی برای ارزیابی وجود دارد، بهتر است عادلانه و منصفانه بر اساس این شاخص‌ها قضاوت کنیم.

افزایش تخت‌های درمانی

وی تصریح کرد: تخت‌های بیمارستانی در مدت سه سال دولت آیت‌الله شهید رئیسی افزایش چشمگیری در استان بوشهر داشته است و همچنین در این مدت سه سال دولت سیزدهم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حوزه‌های فیزیکی، تخت‌های بیمارستانی، حوزه بهداشت شامل خانه‌های بهداشت پایگاه‌های سلامت مراکز جامعه خدمات جامعه سلامت پیشرفت‌ها و کارهای زیادی را انجام داده است که بدون حمایت‌های مسئولین ارشد کشوری و استانی این کارها محقق نمی‌شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اخیراً دستگاه آنژیوگرافی و دستگاه MRI در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید و در شهرستان‌های مختلف مراکز بهداشتی و درمانی به بهره‌برداری رسید، آیا این کارهای صورت گرفته در دولت سیزدهم شاخص نیست؟ آیا این کارها سنج‌هایی نیستند که بر اساس دیده انصاف و بر اساس این شاخص‌ها قضاوت بکنیم؟ آیا این کارها می‌شود ضعیف‌ترین در کشور؟ ما قدردان خدمات یکایک عزیزان در حوزه سلامت به‌ویژه کارکنان، کادر درمان، کادر پرستاری، پیراپزشکان، پزشکان، کارکنان حوزه بهداشت و دارو غذا و اورژانس و پرسنل اداری و غیر اداری حوزه سلامت در سراسر استان بوشهر هستیم.

ملکی‌زاده بابیان اینکه تمامی مسئولین استان بوشهر و کشور برای پیشرفت‌های ایجادشده در حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر حمایت کردند، اضافه کرد: با دیده منت هرگونه نقص و انتقاد را می‌پذیریم، اما یک تقاضا داریم، چه زیباتر است که اگر می‌خواهیم قیاس یا قضاوتی کنیم بر اساس شاخص‌ها و سنج‌های علمی باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از عزیزانی که در فضای مجازی این‌گونه مطالبی را می‌گسترانند تقاضا و خواهش دارم نواقص را برادرانه و با دیده انصاف و بر اساس شاخصه‌های علمی مطرح کنند، ما هم پذیرا هستیم و مطمئناً برای ارائه خدمات بهتر به ولی‌نعمتانمان برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.

رفع مطالبات، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها

ملکی‌زاده با اشاره به مطالبات، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها کادر درمان و پرستاری گفت: عزیزان کادر درمان و پرستاری مطالبات، دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی دارند، همان‌گونه که مستحضر هستید شخص ریاست جمهوری قول دادند از صندوق توسعه ملی با موافقت مقام عظمای ولایت برداشتی داشته باشند تا بتوانند مطالبات جامعه درمان و پرستاری را پرداخت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: رئیس‌جمهور، وزیر بهداشت، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین دانشگاه همه دست‌به‌دست هم داده‌اند تا دغدغه‌های کادر درمان و پرستاری برطرف شود.

پرداخت مطالبات

ملکی‌زاده افزود: از بهمن‌ماه تاکنون ۲۹۱ میلیارد تومان پرداختی مطالبات پرسنلی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را داشته‌ایم و امیدواریم این پرداخت‌ها به حدی برسیم که همکاران کادر درمان و پرستاری ما رضایتمندی بهتری داشته باشند، چراکه رضایتمندی این عزیزان مقدمه‌ای بر ارائه خدمات باکیفیت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از همکاران، جامعه پرستاری و کادر درمان تقاضا داریم همان‌طور که در دوران کرونا و پیش از آن مردم را تنها نگذاشته‌اند الآن نیز مانند گذشته همکاری کنند و مطمئن باشند مسئولین کشوری و استانی پیگیر مطالبات این عزیزان هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *