0

فرمانده جدید سپاه دریایی خارگ معارفه شد

فرمانده جدید سپاه دریایی خارگ معارفه شد
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمنیار عبدالهی صبح دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه دریایی خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ داراب ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف است که در سال‌های آخر خدمت خود بهترین روزها را در کنار مردم شریف این جزیره داشتم.

وی افزود: با اقدامات و هم افزایی صورت گرفته زیرساخت‌های مختلف این نیرو در جزیره راهبردی خارگ ارتقا یافت.

فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه خارگ تصریح کرد: در زمینه آموزش و توسعه نیروی انسانی نیز با اقدامات صورت گرفته با فرماندهان ارشد، مانور و دوره‌های آموزشی مختلفی در جزیره به سرانجام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ناو سالار یکم پاسدار هیجانی زادگان طی حکمی از طرف فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده جدید ناوتیپ ۲۱۲ ذوالفقار جزیره خارگ منصوب شد، آئین معارفه فرمانده جدید ناوتیپ و تکریم از خدمات چند ساله سردار بهمنیار عبدالهی با حضور سردار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه، امام جمعه، بخشدار ویژه، رئیس پایانه نفتی خارگ، شهردار، مدیران شرکت‌های نفتی، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسؤولان جزیره خارگ در محل ناوتیپ برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *