0

در نبرد و جنگ ترکیبی امروز، حضور اجتماعی طلاب خواهر یک ضرورت است

در نبرد و جنگ ترکیبی امروز، حضور اجتماعی طلاب خواهر یک ضرورت است
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در آئین آغاز سالتحصیلی حوزه علمیه خواهران استان اظهار کرد: طلاب سعی کنند، در مسیر کسب حکمت حرکت کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) توانستند جامعه جاهل آن زمان را متحول و به جامعه‌ای پر از نور تبدیل کنند

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه باید در مسیری که پیامبر در جامعه طی کردند، حرکت کنند، عنوان کرد: مدیریت فرهنگی و روش‌های تبلیغی پیامبر (ص) در این تغییر جامعه بسیار مؤثر بود.

شعبانی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه با روح انسان در ارتباط هستند و مخاطب آنها جان انسان‌هاست اظهار کرد: اسلام دین عقل، علم و قرائت و معجزه‌اش قرآن است.

وی افزود: اگر جهت‌گیری طلاب، به اسم رب شد، آن زمان است که می‌تواند مربی جامعه شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بشر آینه تمام نمای خدا و محل تجلی صفات خداست، تاکید کرد: انبیا، معلم حکمت بودند و من شما شاگرد این معلم هستیم.

شعبانی با عنوان اینکه حوزه خواهران، در بحث مربیگری و تبلیغ ورودی جدی‌تر داشته باشند، اظهار کرد: در نبرد و جنگ ترکیبی امروز، حضور اجتماعی طلاب خواهر یک ضرورت است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *