0

فصل مشترک همکاری شهرداری همدان و وزارت ارشاد برای نشاط کودکان

فصل مشترک همکاری شهرداری همدان و وزارت ارشاد برای نشاط کودکان
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مسعود حسینی در نشست ارکان بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: استقرار کمیته‌ها در محل دبیرخانه اصلی جشنواره در مجتمع عین القضات ضامن برگزاری مطلوب جشنواره در همدان خواهد بود.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: حضور جشنواره‌های بین المللی در همدان به ارتقا سرانه فرهنگی و هنری در شهر همدان کمک می‌کند و از این ظرفیت جامعه شهری بهره اجتماعی می‌برد.

حسینی تاکید کرد: ظرفیت اجرایی این جشنواره نیازمند همراهی و پشتیبانی مدیران ارشد و حامیان اصلی این رویداد است تا بتواند بهترین فصل از برگزاری این جشنواره را ماندگار کند.

وی تصریح کرد: خواستگاه همدان فعالیت‌های هنری و فرهنگی است که در این زمینه نگاه ما استقرار و استحکام همیشگی جشنواره در همدان هستیم چرا که از دیرباز شهرداری همدان متولی انجمن نمایش شهر بوده و به همین دلیل در کنار فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفتیم تا بتوانیم از این رویداد برای هنرمندان همدانی هم ظرفیت تمرین و گفتگو و هم فضای رقابتی را فراهم کنیم تا استعداد و نبوغ هنرمندان همدانی هم به منصه ظهور و بروز برسد.

شهردار همدان و مدیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همچنین اظهار کرد: شهرداری همدان با تسهیل‌ گری برای هنرمندان همدانی فرصت‌های فعالیت را برای این عزیزان فراهم خواهد کرد

وی در ادامه اذعان کرد: فعالان رسانه‌ای و هنری همدان در فضای دبیرخانه در کمیته‌های ستاد اجرایی جشنواره به فعالیت بپردازند چرا که این جشنواره برای هنرمندان همدانی است و در این میزبانی همه‌ ی همدان مشارکت دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *