0

تلاش‌ها برای تعیین تکلیف بلوک C معدنجوی طبس بی وقفه ادامه دارد

تلاش‌ها برای تعیین تکلیف بلوک C معدنجوی طبس بی وقفه ادامه دارد
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از شنبه شب تاکنون نیروهای امدادی در محل حادثه معدن مستقر هستند و کار را به صورت شبانه‌روزی پیگیری می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: حادثه در دو بلوک B و C رخ داده و تاکنون در بلوک B تخلیه کامل انجام شده است.

قناعت ادامه داد: در بلوک C هم که انفجار اصلی در آنجا بوده اکنون هشت گروه پنج نفره HSE که از گروه‌های امداد و نجات مخصوص شرکت‌های زغال‌سنگ می‌باشند، مشغول کار هستند تا عملیات امداد و نجات را کامل کنند.

وی گفت: از عصر یکشنبه تا عصر دوشنبه به خاطر تراکم بالای گاز در تونل معدن روند کار به کندی پیشرفت رفت و باید ایمنی کامل و آواربرداری صورت می‌گرفت.

استاندار خراسان جنوبی افزود: ۲۰ نفر در بلوک C محبوس شدند که تا ظهر دوشنبه پیکر ۶ کارگر به بیرون از معدن منتقل شد.

وی افزود: ۱۳ کارگر دیگر در داخل معدن باقی مانده بودند که ساعاتی قبل پیکر ۲ کارگر دیگر از بلوک C به بیرون منتقل شد و اکنون ۱۱ کارگر دیگر همچنان محبوس هستند.

قناعت با تأکید بر اینکه کار امداد و نجات همچنان ادامه دارد، گفت: تمام تلاش بر این است که امروز سه شنبه تکلیف بلوک C را هم مشخص کنیم و اگر همین روند ادامه پیدا کند اتمام عملیات امداد و نجات را اعلام کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *