0

لزوم حمایت مسلمانان ازجبهه مقاومت/کشتار مردم لبنان محکوم است

لزوم حمایت مسلمانان ازجبهه مقاومت/کشتار مردم لبنان محکوم است
بازدید 27

ماموستا مختار فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اخیراً جنایت رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل در لبنان به اوج قساوت خود رسیده است که از طرف علمای اهل سنت محکوم است.

وی افزود: این جنایتکاران جنایت خود را به اوج وحشی گری رساندند و جنوب لبنان را هدف آماج بمب‌های خود قرار دادند و ۵۰۰ شهید و بیش از ۱۲۰۰ نفر را مجروح کردند جنایتی که نه ابتدا و نه انتهای آن است.

امام جماعت مسجد جامع سنندج خاطرنشان کرد: تا زمانی که حق و باطل وجود دارد این جنایت‌ها ادامه دار خواهد بود و رژیم سفاک جنایت پیشه با تمام نیرو و تجهیزات وارد میدان شده و مسلمانان را مورد هدف جنایت‌های خود قرار داده‌اند.

ماموستا فرجی تصریح کرد: این خوی درندگی و شیطان صفتی به منزله این است که با چنگ و دندان جای خود را نگه دارد در حالی که می‌داند لانه آنها سست شده است.

جنایات رژیم غاصب در لبنان بیانگر ترس آنها از فروپاشی است

وی ادامه داد: کشتار و جنایات بی رحمانه رژیم غاصب بیانگر فروپاشی این رژیم سفاک است، ترسی که بر اندام آنها انداخته است.

امام جماعت مسجد جامع سنندج گفت: اسرائیل فکر می‌کند با حذف افسران عالی رتبه حماس و حزب الله و جبهه مقاومت می‌تواند به اهداف پلید خود برسد غافل از اینکه نیروهای حق حرف نمی‌زنند بلکه جوانه می‌زند و رویش رده‌های پایینی که به صحنه و خط مقدم می‌آیند بیشتر می‌شود.

ماموستا فرجی گفت: ان‌شالله این جوانه‌ها رژیم فاسد را ریشه کن و روانه زباله دان تاریخ می‌کنند و حرکت رژیم در سراشیبی تاریخ قرار دارد و در حال اضمحلال و انهدام است.

باطل همواره محکوم به نابودی است

وی عنوان کرد: اسرائیل بداند حق پیروز همیشه میدان و باطل هرچند سفاک و وحشی باشد اما محکوم به نابودی همیشگی است، نیروهای حق ثابت قدم در پیروزی هستند که با اتحاد و انسجام و برادری در آحاد جامعه اسلامی گام برمی‌دارند.

این روحانی اهل سنت کردستانی عنوان کرد: این غده سرطانی و رژیم جعلی روزی به پشتوانه نیروهای متحد مبارز حزب الله و حماس و دیگر برادران مسلمان خود از بین می‌رود و مسلمانان طعم پیروزی را می‌چشند و بیت المقدس را آزاد می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *