0

نشست تخصصی بررسی نقش پرستاران در تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه برگزار می شود

نشست تخصصی بررسی نقش پرستاران در تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه برگزار می شود
بازدید 8

نشست تخصصی بررسی نقش پرستاران در تحقق اهداف برنامه هفته توسعه با مشارکت و همکاری مرکز پژوهش های مجلس برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، دکتر احمد نجاتیان، رئیس کل سازمان نظام پرستاری و مهدی منتظران مدیر برنامه ریزی و نظارت سازمان نظام پرستاری امروز با مسئولان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار توافق شد تا در هفته پرستاری در آبان ماه امسال نشست تخصصی بررسی نقش پرستاران در تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه با حضور صاحبنظران در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شود.

دکتر نجاتیان در این دیدار با تشریح فعالیت ها و تحلیل های انجام شده درباره مباحث حوزه پرستاری در قانون برنامه توسعه هفتم گفت: این قانون ظرفیت های زیادی در حوزه پرستاری دارد که باید آنها را شناسایی و در جهت توسعه و پیشرفت پرستاری در ایران از آن استفاده کنیم.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری افزود: همچنین ظرفیت ها و توانمندی های زیادی در حوزه پرستاری برای تحقق اهداف برنامه توسعه هفتم از جمله کاهش پرداخت از جیب مردم برای سلامت وجود دارد که مورد تاکید دولت و مجلس است و امیدواریم با همکاری سازمان نظام پرستاری و مرکز پژوهش های مجلس بتوانیم این ظرفیت ها را شناسایی و از آنها بهره برداری کنیم.

دکتر هادی افراسیابی مشاور رئیس و مدیرکل مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس نیز با اشاره به اهمیت و نقش مهم جامعه پرستاری در نظام سلامت گفت: برنامه هفتم توسعه فرصت مهمی برای توسعه همه جانبه کشور و به ویژه در حوزه سلامت است و مرکز پژوهش های مجلس آمادگی دارد با استفاده از جایگاه قانونی و توانمندی های کارشناسی خود در این زمینه با سازمان نظام پرستاری همکاری کند.

 

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *