0

مساعدت هزاران میلیارد تومانی خیران به حوزه بهداشت و درمان کشور

مساعدت هزاران میلیارد تومانی خیران به حوزه بهداشت و درمان کشور
بازدید 8

به گزارش خبرنگارمهر، حسینعلی شهریاری ظهر پنجشنبه در سومین همایش خیرین سلامت خمین، اظهار کرد: انتظار است صنایع در پرداخت سهم پنج درصدی خود را در حوزه درمان تعامل و هم‌افزایی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خیران سلامت سالانه هزاران میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان کمک می کنند، افزود: این جامعه هدف، سال گذشته ۲۸ هزار میلیارد ریال در راستای توسعه زیرساخت‌های درمانی نقاط مختلف کشور کمک کردند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی افزود: بدون شک نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا بخش بهداشت و درمان به تنهایی نمی تواندمشکلات خود را رفع کند.

شهریاری افزود: خیران سلامت خمین پارسال ۴ هزار میلیارد ریال کمک کردند، و در سال جاری نیز تاکنون خیران این شهرستان ۳ هزار میلیار ریال به حوزه سلامت کمک کردند بدون شک این مبلغ می تواند به ۶ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه خیرین حوزه سلامت باید با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی طرح های خود را آغاز کنند، گفت: خیران باید براساس توان مالی طرحی را شروع کنند و نباید منتظر حمایت دولت باشند چرا که توان مالی دولت محدود است.

شهریاری تصریح کرد: امید است حمایت مالی خیرین در سال جاری به حوزه درمان به ۳۵ هزار میلیارد ریال برسد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *