0

خیرین ۶۰ درصد مدارس استان کرمان را ساخته‌اند

خیرین ۶۰ درصد مدارس استان کرمان را ساخته‌اند
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی، روز پنجشنبه در آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه خیر ساز فخرالسادات شهر نگار شهرستان بردسیر با اشاره به شکل گیری نهضت مدرسه سازی در استان کرمان طی چند سال اخیر گفت: بیش از ۶۰ درصد مدارس ساخته شده در چند سال اخیر به همت خیرین احداث شده اند.

وی بیان اینکه ساختن مدرسه توفیقی از سوی خداوند متعال است و ثوابی بی اندازه دارد گفت: خیران مدرسه ساز این توفیق را از سوی خدای متعال دریافت کرده‌اند که باعث شادی و نشاط نوجوانان و کودکان در محیط آموزشی شده و زمینه اعتلای روزافزون جامعه اسلامی و آموزش آینده سازان کشور را فراهم می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان کرمان در دولت سیزدهم به میانگین سرانه فضای آموزشی کشور رسیده است افزود: تعداد ۶۹ مدرسه در ابتدای سال تحصیلی جدید به بهره برداری رسیده است.

رضا رضایی، گفت: استاندارد سازی، نوسازی، بهسازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از مهمترین راهبرد های ماست و نقش موثری در ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد.

گفتنی است مدرسه ۶ کلاسه فخر السادات شهر نگار در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و زیربنای ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به همت خیر خیراندیش سید عماد وضعی ساخته شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *