0

دفاع مقدس نمایش اقتدار یک ملت مظلوم در مقابل قدرت‌های جهانی بود

دفاع مقدس نمایش اقتدار یک ملت مظلوم در مقابل قدرت‌های جهانی بود
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا موحد ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاوری‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان است و اگر بخواهیم زندگی امروز و فردای خود را بسازیم، نیازمند بازیابی دوران دفاع مقدس هستیم.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: انتقال روح، تفکر، اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس باید در نسل جدید صورت بگیرد تا این روحیات موجب اعتماد به نفس جوانان بشود.

وی ابراز کرد: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس سبک مدیرت جهادی بود که باید به نسل جدید منتقل شود تا آنان به عنوان بیرق داران جامعه امروز و جبهه مقاومت بتوانند با تکیه بر این دستاورد قله‌های جدیدی را فتح کنند.

سردار موحد تصریح کرد: ملت بزرگ ایران همواره طی این ۴۶ سال در نبرد با سلطه گران پیروز شده‌اند، زیرا مقاومت مطابق با آرمان‌های آنان است.

فرمانده سپاه استان قم یادآور شد: امروز اولویت در بسیج باید تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی باشد و دفاع مقدس الگویی ویژه برای ما است، زیرا نمایش اقتدار یک ملت مظلوم و تنها در مقابل قدرت‎های جهانی بود که مردم در پرتو اسلام در مقابل امپراتورهای دنیا ایستادگی کردند.

سردار موحد گفت: مادامی که به این هدف که پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش خواهد رسید، ایمان داشته باشیم، قطعاً خداوند امدادهای غیبی‌اش را همچون فتنه های پشت سر گذاشته پیش روی ما خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: امروز کشورهای مستضعف و عدالت خواه با الگو گیری از جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت را گسترش دادند.

فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: شهیدان با توسل به کلام الهی و سیره اهل بیت حقیقتی ماندگار پیدا کردند و این ملت در سایه شجاعت و ایثارگری شهدا در عرصه‌های مختلف در اوج عظمت قرار گرفته است و دشمن نمی‌تواند لباس ذلت را به تن این مردم بپوشاند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *