0

توسعه همدان نیازمند همدلی و عزم جدی

توسعه همدان نیازمند همدلی و عزم جدی
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی در مراسم قدردانی از فعالین ثبت جهانی هگمتانه، اظهار کرد: بارها تاکید شده است که سهل الوصول‌ترین راه برای توسعه اقتصادی همدان مسیر گردشگری است.

وی با بیان اینکه رسیدن به اهداف بزرگ نیازمند عزم جدی و وحدت و همدلی است، گفت: متاسفانه برخی با نگاه ناامیدانه، برای پیشرفت و باز شدن گره‌ها اقدامی نمی‌کنند و گاهاً با استفاده از هر ابزاری حتی تمسخر باعث سست شدن اراده ها نیز می‌شوند.

مخفی گفت: فراهم سازی زیرساخت‌ها برای توسعه گردشگری مخصوصاً در حوزه راه و حمل و نقل بسیار ضروری است که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی در حال انجام است.

فرماندار همدان افزود: برای حرکت های بزرگ نیازمند اقناع سازی و همراهی افکار عمومی هستیم.

وی تاکید کرد: در راستای ثبت جهان هگمتانه هنوز کارهایی به خصوص در حوزه بازار باقی مانده است که این موضوع از طریق فرمانداری پیگیری می‌شود.

مخفی تصریح کرد: همانطور که انتقاد سازنده است اما باید توفیقات و کارهای انجام شده را نیز بگوییم تا فضای ناامیدی در جامعه شکل نگیرد.

فرماندار همدان در ادامه عنوان کرد: نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی هر یک به حمدالله ظرفیت های بسیار خوبی برای حل مشکلات و توسعه شهرستان هستند.

وی تاکید کرد: در مسیر توسعه شهر نگاه نافذ و همراهی دلسوزانه نماینده ولی فقیه بسیار راهگشاست لذا باید نگاه های بخشی را کنار بگذاریم و با نگاه به آینده و رقابتی که در آن قرار داریم تمام ظرفیت‌ها را به کار بگیریم.

کد خبر 6237314

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *