0

راه عزتمند جبهه مقاومت با قدرت ادامه دارد

راه عزتمند جبهه مقاومت با قدرت ادامه دارد
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کی‌پور صبح دوشنبه در راهپیمایی باشکوه مردم تربت‌حیدریه اظهار کرد: جنگ تحمیلی، ترورهای دهه ۶۰ که جمعی از یاران نزدیک به امام راحل به شهادت رسیدند و فتنه‌ها و تحریم‌ها نتوانست راه پر افتخار انقلاب را متوقف کند، چرا که ملتی که شهادت را سعادت می‌داند پیروز است، در عین حال امروز هم ترور فرماندهان ارشد جبهه مقاومت نمی‌تواند مانعی بر این راه پرافتخار باشد.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: جنگ تحمیلی، ترورهای دهه ۶۰، فتنه‌ها و تحریم‌ها نتوانست مسیر پر افتخار انقلاب و جبهه مقاومت را متوقف کند و امروز هم ترور فرماندهان ارشد حزب‌الله نمی‌تواند مانعی در این مسیر باشد.

وی گفت: ملت ایران در زمان طاغوت با توکل به خدا، اتحاد و با پیروی از ولی فقیه زمان به حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی پایان دادند و اجازه ندادند آمریکایی‌ها در این کشور حاکم باشند.

وی افزود: نظام سلطه بداند در ادبیات ملت ایران شهادت فوز عظیم است و ملتی که چنین بینشی دارد هیچ تهدیدی بر او اثرگذار نیست.

فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: انتظار داریم ارکان اداری، نظامی و قوای سه‌گانه تحت هدایت‌های حکیمانه رهبری انقلاب انتقام سختی از رژیم غاصب صهیونیستی بگیرند.

وی بیان کرد: مردم منطقه به زودی طعم شیرین نابودی صهیونیست‌ها را خواهند چشید.

کی پور تصریح کرد: شهادت هنر مردان خداست، سید حسن نصرالله مجاهد نستوه، خستگی ناپذیر و رهبر جبهه مقاومت در لبنان به ملکوت اعلی پیوست و تاریخ یک بار دیگر خط سرخ شهادت را که خمینی کبیر به عنوان راه رستگاری و تعالی انسان در دوره معاصر ترسیم و تبیین کرده بود تکرار و پیامد این تکرار همواره رشد، بالندگی، پیشرفت و قدرت انقلاب اسلامی ایران و مقاومت اسلامی بوده است.

فرماندار تربت حیدریه گفت: وعده الهی که امام خامنه ای در خصوص نابودی صهیونیست بشارت دادند امیداوریم به زودی محقق خواهد شد و مردم منطقه آن را شاهد خواهند بود و طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *