0

طرح محله محوری مسجد بنیان فردا در اراک اجرا می شود

طرح محله محوری مسجد بنیان فردا در اراک اجرا می شود
بازدید 9

پیمان عین القضاتی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای طرح محله محوری مسجد بنیان با محورهای عدالت شهری، محیط زیست، هویت محله، وحدت و انسجام، تاب آوری شهری، مشارکت عمومی، شورای اجتماعی محله و حسن تعلق انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی اراک با بیان اینکه در حاشیه مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی ویژه شورای محله برگزار خواهد شد افزود: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اعضای هیأت امنا، ائمه جماعات و معتمدین محله از جمله کسانی هستند که در این کارگاه‌ها حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه طرح محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار است، گفت: طرح محله محوری مسجد بنیان، یک فرصت خدمت به مردم است که زمینه اتحاد بین دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و شهری را در مسیر خدمت رسانی بدون انجام فعالیت‌های موازی افزایش می‌دهد.

عین القضاتی، افزایش مشارکت شهروندان در رفع نیازها و مشکلات هر محله از اهداف مهم اجرای این طرح دانست و گفت: مدیریت شهری متولی اصلی طرح محله محوری مسجد بنیان است اما لازم است همه دستگاه‌های مرتبط پای کار بیایند تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *