0

ضرورت انتقام سخت از اسرائیل جنایتکار

ضرورت انتقام سخت از اسرائیل جنایتکار
بازدید 5

حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری در گفت‌وگو با مهر ضمن عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: همانطور که می‌دانید ایران اسلامی در عزا و ماتم سید حسن نصرالله است و آذربایجان شرقی، استان اولین‌ها در اجتماعات اقشار و تجمعات صنفی در محکومیت رژیم منحوس اسرائیل و حمایت از مردم لبنان و فلسطین بوده است.

وی ادامه داد: تشییع شهدای محور مقاومت سید حسن نصرالله روز چهارشنبه در کشور ما برگزار می‌شود ولی بنابه برخی ملاحظات برنامه تشییع شهدای محور مقاومت امروز در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه باحضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و اقشار مختلف مردم روز سه‌شنبه در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود و از همه امت حزب الله درخواست می‌کنیم حضور داشته باشند.

اسکندری خاطرنشان کرد: این برنامه جهت ادای دین به شهدای محور مقاومت و اعلام تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی و همبستگی و حمایت از مردم لبنان و فلسطین برگزار می‌شود و سخنران اصلی آن حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *