0

رهبر معظم انقلاب بنده را برای ابلاغ پیام تسلیت به طبس اعزام کردند

رهبر معظم انقلاب بنده را برای ابلاغ پیام تسلیت به طبس اعزام کردند
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مروی صبح سه شنبه در طبس اظهار کرد: بنده از طرف رهبر معظم انقلاب مأموریت یافتم که به این خانواده‌های محترم سرکشی کنم و عرض تسلیت و احوالپرسی رهبر معظم انقلاب و تأثر و تأسف عمیق ایشان را به این خانواده‌های داغ دیده منتقل کنم.

وی افزود: اگر چه همان روزهای اول رهبر معظم پیام تسلیت دادند و ابراز همدردی کردند و تأسف خود را از این واقعه دردناک و تلخ ابراز کردند و به مسؤلین در بخش‌ها ی مختلف سفارشات و تأکیدات لازم انجام شد اما باز ظاهراً دلشان به این مقدار آرام نگرفت و تسکین حاصل نشد و به بنده فرمودند از طرف ایشان حضور پیدا کنم و با خانواده‌ها ی عزیز و محترم ملاقات کنم و تسلیت ایشان را حضوری عرض کنم.

استاندار خراسان جنوبی نیز دو خواسته مهم از نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به طبس داشت و گفت: مکانیزه شدن معادن زغالسنگ طبس در سطح ملی پیگیری شود و صنایع داخلی بدهی‌های سنگین شأن را به معادن زغالسنگ پرداخت کنند.

جواد قناعت افزود: از ۱۷ معدن زغالسنگ در طبس تنها یک معدن مکانیزه است که انفجارات آن، تلفات انسانی ندارد اما ۱۶ معدن دیگر به دلیل مکانیزه نبودن همچنان در این گونه از حوادث، تلفات دارند که باید مکانیزه شدن آنها در سطح ملی پیگیری شود

وی گفت: برخی صنایع داخل همچون ذوب آهن بدهی‌های سنگینی به معادن زغالسنگ طبس دارند که باید برای تأمین اعتبار حقوق کارگران و مکانیزه شدن معادن، هر چه سریع‌تر مطالبات معادن را پرداخت کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *