0

افزایش رطوبت در خوزستان

افزایش رطوبت در خوزستان
بازدید 5

محمد سبزه زاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی همچنان استقرار جریانات جنوبی و مرطوب مشاهده می‌شود که تا روز پنجشنبه سبب افزایش رطوبت در اغلب نقاط استان خواهد شد و سپس از اواسط روز پنجشنبه با تغییر سوی جریانات از میزان رطوبت در منطقه کاسته خواهد شد.

وی عنوان کرد: طی امروز و فردا (بویژه فردا) رشد ابر و رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق در برخی نقاط استان بوِیژه ارتفاعات دور از انتظار نیست. همچنین امروز وزش بادهای متوسط تا نسبتاً شدید و تندبادهای لحظه‌ای سبب برخاستن گرد و خاک موقتی و همرفتی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: شمال خلیج فارس تا روز چهارشنبه مواج و در صبحگاه و شامگاه همراه با مه رقیق پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با ۴۰.۴ و ایذه با ۱۷.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۰.۳ و کمینه دمای ۲۵.۴ درجه سانتیگراد رسیده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *