0

اهدای زیورآلات توسط بانوان ایران برای جنگ با اسرائیل

اهدای زیورآلات توسط بانوان ایران برای جنگ با اسرائیل
بازدید 7

خبرگزاری مهر: حملات رژیم اشغالگر اسرائیل به لبنان جرقه‌ای شد تا از کوچک و بزرگ، زن و مرد همه و همه متوجه اهمیت مقاومت در برابر این رژیم را در پوست و گوشت خود حس کنند. مردان مسلمان، همواره رشادت‌های خود را در صحنه‌های تاریخ بر جای گذاشتند. اما امروز زنان در جایی ایستاده‌اند که شاید کمتر کسی آن را دیده باشد، زنان مسلمان، جهادی را شروع کرده‌اند که به آن ایمان دارند. آن‌ها شانه به شانه مردان با فروش زیورآلات گران قیمت خودشان، برای مردم مظلوم غزه و لبنان کمک‌های انسان‌دوستانه می‌فرستند.

درست مانند هشت سال دفاع مقدسی که مادران النگوهای‌شان را می‌فروختند تا به جبهه‌های جنگ کمک کنند و بار دیگر همراه با تاریخ این صحنه‌های ماندگار هم تکرار می‌شود. هرکسی در حد توانش پیام رهبر انقلاب را که فرمودند بر همه مسلمانان فرض است، در کنار مردم لبنان و حزب‌الله بایستند، را لبیک گفته‌اند تا نابودی این سگ هار را دست به دست هم رقم بزنند.

اهدای زیورآلات برای جنگ با اسرائیل

اهدای زیورآلات توسط بانوان ایران برای جنگ با اسرائیل

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *