0

رویش عشق در سالمندی/ثبت ۱۲۷ ازدواج در گروه سنی بالای ۶۵ سال

رویش عشق در سالمندی/ثبت ۱۲۷ ازدواج در گروه سنی بالای ۶۵ سال
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی امیرآبادی زاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اتفاقات شیرین و جذاب در مسائل آماری ثبت احوال، ازدواج گروه سنی سالمندان است.

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی با اشاره به هفته سالمندان به بیان آمار این بخش پرداخت و تأکید کرد که سالمندی از دوران شیرین و ماندگار زندگی بوده که با اصلاح سبک زندگی می‌توان بهره‌های بسیاری از آن برد.

امیرآبادی زاده با بیان اینکه بنا به داده‌های مرکز رصد جمعیت ثبت احوال خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ و شش ماهه نخست امسال قریب به ۱۲۷ ازدواج نیز در گروه سنی مردان و زنان ۶۵ ساله و بالاتر به ثبت رسیده است، افزود: همچنین در سال گذشته تعداد ۸۶ آقای بالای ۶۵ ساله و بالاتر و ۷ خانم در همین گروه سنی ثبت ازدواج داشته‌اند که قابل توجه است.

وی یادآور شد: همچنین در این گروه سنی یک خانم و ۳۳ آقا در شش ماهه نخست سال جاری ثبت ازدواج داشته‌اند.

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که بر اساس تعاریف علم جمعیت به افراد ۶۵ سال و بالاتر سالمند گفته می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *