0

مشکل قطعی آب دهلران پس از ۲۴ ساعت رفع شد

مشکل قطعی آب دهلران پس از ۲۴ ساعت رفع شد
بازدید 13

سعید رنجبر در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۳ بامداد روز پنجشنبه اطلاع یافتیم خط اصلی آب شهر دچار شکستگی شده و آب مخزن ذخیره شهر نصف شده که با توجه به حجم شکستگی و صعوبت کار در اسرع وقت ماشین آلات سنگین به محل اعزام و معاونت توسعه آب به همراه همکاران شرکت آبفا و نیروهای اعزامی از آبدانان به دهلران حضور یافته و با تلاش جهادی و طی ۲۴ ساعت کار بی وقفه این شکستگی رفع گردید.

وی ضمن عذر خواهی از مردم شهرستان گفت: در حال حاضر این شکستگی رفع شده اما به دلیل خالی بودن شبکه توزیع داخل شهر، طی چند ساعت آتی، مخزن و شبکه آبگیری خواهد شد و احتمالاً تا ساعتی دیگر آب وارد شبکه توزیع شهر شود که قطعی و افت فشار مشترکان رفع شود.

وی با قدردانی از صبر و همکاری مشترکان در مدت زمان تعمیر شکستگی این خط از حضور میدانی فرماندار ویژه دهلران، امام جمعه و فرماندهان سپاه. هلال احمر، معاون بهره آب شرکت به همراه همکاران اعزامی از آبفای آبدانان و دستگاه‌ها که کمک کردند تقدیر تشکر نمود.

قابل ذکر اینکه خط انتقال آب که دچار آسیب دیدگی شده بود، از لوله چدن و سایز ۶۰۰ در عمق زمین بوده که همین امر باعث سختی و طولانی شدن زمان تعمیر آن شده بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *