0

مجلس با وضع قانون مشکلات معیشتی پرسنل انتظامی را حل کند

مجلس با وضع قانون مشکلات معیشتی پرسنل انتظامی را حل کند
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی با تاکید بر حفظ اقتدار نیروی انتظامی و جلوگیری از تضعیف آنها در مقابل دشمن، اظهار کرد: نمی‌شود گفت نیروی انتظامی برای مردم اقتدار و امنیت به ارمغان بیاورد ولی کسی در فضای حقیقی و مجازی از آنها حمایت نکند.

امام جمعه خوشاب با درخواست از مسؤولان نظام برای حل مشکلات معیشتی پرسنل نیروهای انتظامی اضافه کرد: مجلس باید قوانینی وضع کند که اوضاع معیشتی پرسنل انتظامی بهبود پیدا کند و دولت نیز حمایت و اجرا کند.

وی با اشاره به اوضاع خاورمیانه و جنایت‌های خون بار رژیم کودک کش و سگ هار آمریکا در منطقه گفت: یکی از نشانه‌های کم عقلی نگاه ساده‌لوحانه به مسائل بین المللی است.

تیجانی با اظهار اینکه کسانی که ۷۰ سال است به جز مرگ و خونریزی برای منطقه به ارمغان نیاورده اند مدام دم از صلح می‌زنند، افزود: در وعده صادق ۱ راستی آزمایی از نسل اول موشک‌ها داشتیم ولی در وعده صادق ۲ از نسل جدید برخی از موشک‌های ایرانی رونمایی شد و توانمندیهای بهت آور ایران هنوز مخفی است و به کار برده نشده است.

امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه امپراطوری رسانه‌ای دنیا دست غربیان و صهیونیست‌ها است افزود: آنها اجازه هر گونه لجن پراکنی را در داخل کشور ایران می‌دهند ولی درون کشور خودشان اجازه نمی‌دهند که چه سیلی سختی از ایران خوردند.

وی افزود: امروز با پیشرفت تکنولوژی‌ها اخبار در دنیا مخفی نمی‌ماند و دنیا ابهت و عظمت ایران اسلامی را برای شکست هیمنه پوشالی اسرائیل دارای سلاح اتمی دیدند.

تیجانی با تشکر از مواضع رئیس جمهوری افزود: ایرانی‌ها ید واحدی در مقابل آمریکا و صهیونیست‌ها شدند و مدام آمریکاییان از ترس ایران پیام می‌فرستند ما را نزنید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *