0

سخنان ولی امر مسلمین به عنوان جریان حرکتی مقاومت است

سخنان ولی امر مسلمین به عنوان جریان حرکتی مقاومت است
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: جهان بشریت باید در مسیر جریان مقاومت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی روز به روز نزدیک تر می‌شود، گفت: دنیا یکپارچه شعار مرگ بر اسرائیل شده و جهان حقانیت مردم فلسطین را خوب متوجه شده است.

وی عملیات سپاه پاسداران بر علیه صهیونیست‌ها را غرورآفرین و تحسین برانگیز دانست و گفت: خون شهدای مظلوم لبنان و فلسطین گریبان ظالمان صهیونیست را خواهد گرفت.

امام جمعه خلیل آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت به مناسبت شهادت مجاهد و سالک الی الله، شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: ایشان نه تنها رهبر حزب الله و محبوب قلوب جهان اسلام، بلکه رهبر جبهه مقاومت در سراسر جغرافیای این جبهه در همه جهان بود و شهادت رهبر مقاومت، اتحاد و همدلی مسلمین را بیشتر و رژیم صهیونیستی را منفورتر کرد.

خطیب جمعه خلیل آباد گفت: خون شهدای مظلوم لبنان و فلسطین گریبان ظالمان صهیونیست را خواهد گرفت و ستمگران را غرق خواهد کرد زیرا راه و مکتب سید عزیز شهید مقاومت مثل راه همه شهدا ادامه خواهد یافت. ️

خطیب نماز جمعه با بیان اینکه در برابر شهادت رزمندگان اسلام، ما حق انتقام داریم و همه ما انتقام خواهیم گرفت گفت: باید تشکر کنیم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سه شنبه شب، سیلی محکمی به صهیونیست‌ها زدند. آفرین این قدرت و غیرت، موشک‌های پیشرفته ایران از سامانه‌های دفاعی دشمن عبور کرد و بیش از ۹۰ درصد به اهداف تعیین شده اصابت کرد، این عملیات تحسین برانگیز و غرورآفرین بود. ️

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *