0

وعده صادق ۲ قدرت نظامی ایران را به دنیا ثابت کرد

وعده صادق ۲ قدرت نظامی ایران را به دنیا ثابت کرد
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه خورموج اظهار کرد: امر خداوند به مسلمانان و امت اسلام داشتن صلابت قاطعیت در مبارزه با دشمن جانی است و کسی که جز حرف زور نمی‌فهمد باید با قدرت و قاطعیت او را سر جایش نشاند.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند نیروی انتظامی یکی از ستون‌های مستحکم امنیت در کشور است. توصیه من همواره به نیروی انتظامی این بوده که شما یک روی اقتدار دارید و یک روی رحمت و این دو مکمل یکدیگرند.

امام جمعه دشتی افزود: امنیت امروز شهر روستا و محله خود را مدیون مجاهدت‌های نیروی مخلص انتظامی می‌دانیم و از زحمات و مجاهدت‌های آنان صمیمانه تشکر می‌کنیم.

وی با تسلیت شهادت جانسوز سید حسن نصرالله بیان کرد: اولاً شهادت به عنوان زیباترین ارزش‌های انسانی هنر مردان است. انسان‌های زیرک و هوشیار است که نمی‌گذارند این جان، ارزان از دستشان برود و در مقابل، چیزی عایدشان نشود. بلکه با اهدا این جان در راه رضای خداوند بهترین و بالاترین پاداش‌ها را دریافت می‌کند.

زاهددوست خاطرنشان کرد: تصور هر عاقبتی بجز شهادت، برا مردان بزرگی مانند سید مقاومت تصوری نادرست بود. فیض شهادت پس از این همه مجاهدت حق مسلّم او بود و در حقیقت سید به آرزوی دیرینه‌اش که همان فدا شدن در مسیر دین خدا و نائل شدن به مقام شهادت بود رسید.

وی ادامه داد: سید مقاومت حق عظیمی بر گردن امت اسلام و مردم جهان دارد، چون سال‌ها با شرورترین و خبیث‌ترین پدیده تاریخ بشری یعنی صهیونیزم با شجاعت حیدری به نیابت امت اسلام، پنجه در پنجه بود. داغ او حقیقتاً سنگین است و سنت پیروزی حق بر باطل ولو به تعداد کم را برای ما معنا کرد.

راه پرافتخار حزب‌الله ادامه دارد

امام جمعه دشتی خاطرنشان کرد: اما حکمت وزیدن باد، رقصاندن شاخه‌ها نیست، امتحان ریشه‌ها است و سنت الهی این است که با این طوفان عظیم ریشه‌های مقاومت قوی‌تر و مستحکم‌تر خواهد شد.

وی گفت: قطعاً و حتماً خون‌های مظلومان غزه و لبنان بزودی رود نیلی خواهد شد و به اذن الله رژیم صهیونیستی و فرعون‌های زمان ما را غرق و نابود خواهد کرد. پرچم سید حسن بر زمین نمی‌ماند و این مکتب نصرالله‌های زیادی را تربیت کرده که با صلابت و اقتدار پرچم پرافتخار حزب الله را بر دوش خواهند گذاشت و این راه پرافتخار را ادامه خواهند داد.

زاهددوست گفت: بعد از ظلم‌ها و تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی و درست در زمانی که آن‌ها غرق شادی و غرور بودند صدها موشک بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند ابابیل تلاویو را به جهنم تبدیل کرد و چندین پایگاه مهم نظامی و اهداف دیگر را به آتش کشاند.

وی ادامه داد: اصابت بیش از ۹۰ درصد از موشک‌ها به اهداف و عبور موشک‌ها از پدافند چند لایه آمریکایی اسرائیلی به اصطلاح گنبد آهنین، قدرت نظامی ایران اسلامی را به دنیا ثابت کرد.

امام جمعه دشتی اظهار کرد: اینکه دنیا متوجه شد دست برتر با ایران اسلامی است بعید می‌دانیم صهیونیست‌ها حماقت جدیدی را مرتکب شوند اما بدانند که اگر دست از پا خطا کنند حتی اگر تمام قدرت‌ها را به کمک خود بیاورند جمهوری اسلامی و نیروهای نظامی مخلص ما در یک شب تل آویو و حیفا را شخم خواهد زد.

وی اضافه کرد: بدانند که ما با عملیات وعده صادق ۲ قصد کشتن صهیونیست‌ها را نداشتیم اما خواستیم سردمداران مغرور آمریکا و رژیم صهیونیستی را شیر فهم کنیم که با دم شیر بازی نکنند. تحلیل‌های بسیاری وجود دارد که مجال پرداختن به آن نیست اما ملت عزیز ما بدانند که راهبرد اصلی جبهه مقاومت نابودی قطعی کامل رژیم صهیونیستی است.

زاهددوست خاطرنشان کرد: راهبرد جبهه مقاومت این است که غده سرطانی اسرائیلی که به تدریج به وجود آمده، به تدریج هم از بین رفتنی است. لذا روند جنگ طبق برنامه بحمدالله در حال پیش رفتن است. ما به نیروهای نظامی مان در سپاه مقتدر و ارتش قهرمان ایمان و اعتقاد کامل داریم و تصمیمات آنها را حکیمانه و شجاعانه می‌دانیم،

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *