0

واکنش رئیس سازمان نظام پرستاری به استخدام پرستار در کشور

تصویر پیدا نشد !
بازدید 4

واکنش رئیس سازمان نظام پرستاری به استخدام پرستار در کشور

استخدام پرستار,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران گفت: مراکز بهداشتی و درمانی کشور سالانه ۱۵ هزار پرستار جدید نیاز دارند تا بتوانند پاسخگوی نیاز روز افزون این بخش باشند.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛احمد نجاتیان در همایش پرستاری و مطالبات تحقق نیافته در تبریز اظهار کرد: با توجه به افزایش سرانه تخت‌های بیمارستانی در کشور، با استخدام سالانه این تعداد نیروی پرستار به منظور ارتقای کیفیت خدمات به بیماران، به استاندارد حداقل ۱.۸ پرستار به ازای هر تخت بیمارستانی دست خواهیم یافت.

 

ایرنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه شاخص پرستار به تخت بیمارستانی در کشور ۹ دهم است، گفت: در صورت موافقت مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه با استخدام سالانه ۱۵ هزار نیروی پرستار به استاندارد یاد شده دست خواهیم یافت.

 

وی همچنین بر اجرای صحیح قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری تاکید کرد و گفت: اجرای ناقص این قانون، برای پرستاران مشکلات معیشتی ایجاد کرده است

 

 

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *