0

ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دستور باشد

ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دستور باشد
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر یکشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تنگستان که با حضور امام جمعه اهرم و جمعی از مدیران در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد عنوان کرد: هر چند مشارکت نسل جوان در راستای توانمند سازی خصوصاً در رابطه با اجرای امر به معروف و نهی از منکر در قالب ستاد عفاف و حجاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر حمایت کنید توانمند سازی این نسل برای آینده بهتر خواهد بود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌هایی دانش آموز، دانشجو و حتی در فضای محلات به یک روند بهتری باید اجرایی شود.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند که در این راستا فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

وی ادامه داد: ترویج، توسعه و عمل به این فرضیه واجب باید در دستور کار همگانی باشد و کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید خود الگو در این فرضیه باشند.

احمد لطفی افزود: تشکیل شورای های امر و به معروف و نهی در منکر در مدارس با مشارکت خود دانش آموزان ایجاد شود.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: تنها عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کافی نیست بلکه ترویج، توسعه و عمل به این فریضه واجب باید در دستور کار همگان باشد.

وی با بیان اینکه کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید خود الگو در این فریضه باشند، افزود: اگر به موضوع امربه معروف و نهی از منکر وسیع نگاه کرده و دستورات آن را اجرا کنیم امورات دیگر نیز به تأسی این امر اصلاح می‌شود.

لطفی از دستگاه‌های اجرایی تنگستان خواست تا طرح و برنامه‌های عملی خود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ارائه کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *