0

مطالبات معوق گندمکاران کردستان پیگیری می‌شود

مطالبات معوق گندمکاران کردستان پیگیری می‌شود
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، آرش زره‌تن لهونی ظهر یکشنبه در دومین جلسه شورای زکات که با حضور مسؤولان استانی و کشوری در جلسات سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد ۱۰۰ درصدی شورای زکات استان در سال گذشته و شش ماهه اول امسال جای تقدیر دارد.

وی افزود: پرداخت زکات از رسالت‌های همه مردم است و باید برای ترویج آن در جامعه تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: زکات از دستورات و فرایض الهی محسوب می‌شود و متولیان، مدیران مربوطه نسبت به ترویج آن در جامعه باید جدیت داشته باشند.

استاندار کردستان یادآور شد: خیرین در پرداخت زکات تلاش ارزشمندی دارند که قابل تحسین است و لازم است آمار جمع آوری زکات توسط معتمدین در جامعه اطلاع رسانی شود تا مردم از میزان جمع آوری و هزینه کرد آن مطلع باشند.

زره‌تن لهونی بر پرداخت وجه گندم به کشاورزان پرتلاش استان تاکید و تصریح کرد: مطالبات معوق گندمکاران کردستان پیگیری می‌شود.

وی اذعان کرد: شهرستان‌های سردسیری که گندم را دیرتر تحویل داده‌اند هنوز پول گندم را دریافت نکرده‌اند و همین امر نارضایتی کشاورزان را بدنبال داشته و باید پیگیری شود تا شاهد تسریع در روند پرداخت مطالبات گندمکاران استان باشیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تقاضای کشاورزان در حوزه پرداخت مطالبات به جد پیگیری می‌شود و مسؤولان اجرایی استانی و کشوری باید در پرداخت هرچه سریع‌تر پول گندمکاران تلاش کنند.

زره تن لهونی اضافه کرد: عدم پرداخت کامل پول گندم به کشاورزان از مهمترین مشکلات در این حوزه است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *