0

عملیات وعده صادق ۲ به تن رژیم صهیونیستی رعشه انداخته است

عملیات وعده صادق ۲ به تن رژیم صهیونیستی رعشه انداخته است
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، معین دقیق شامگاه یکشنبه در اجتماع «لبیک یا خامنه‌ای» که در حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: سیدحسن نصرالله همواره اهل مجاهد و مدافع جهاد تبیین و اکثر خطابه‌های او در خصوص تبعیت از ولایت فقیه و ولایت بود.

رئیس دفتر حزب الله در قم بیان کرد: سید حسن نصرالله همیشه در صف اول میدان و جهاد تبیین حضور داشت و بصیرت در او موج می‌زد.

وی ابراز کرد: دشمن در تلاش است تا بین محور مقاومت، لبنان و جمهوری اسلامی خدشه ایجاد کند ولی آنها نمی‌دانند که همه پیرو ولایت امیرالمومنین (ع) هستیم.

شیخ دقیق ادامه داد: همه تحت ولایت امیرالمومنین (ع) هستیم و امکان ندارد که بین ما فاصله ایجاد شود، بنابراین وحدت باید بیش از پیش بین ملت‌های مسلمان ایجاد شود.

رئیس دفتر حزب الله در قم تصریح کرد: مردم لبنان و جبهه مقاومت گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و همه از ولایت فقیه تبعیت می‌کنند، همانطور که سیدحسن نصرالله محو ولایت و ولایت فقیه بود.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی که توسط رذیل ترین انسان‌ها ایجاد شد، با محاسبات دقیق ولایت فقیه به زودی نابود خواهد شد.

شیخ دقیق اذعان کرد: کل امکانات رژیم صهیونیستی، آمریکا و استکبار جهانی در مقابل اراده الهی و اسلام بی اثر هستند.

رئیس دفتر حزب الله در قم گفت: وعده صادق ۲ و مقاومت جبهه مقاومت رعشه و وحشت به دل رژیم صهیونیستی و موالی آن انداخته است.

وی یادآور شد: حزب الله امت قرآن و محمدی است و امتی است که شکست نمی‌خورد، چراکه آنها مقاوم‌ترین هستند و هیهات منه الذله بر آنان جاری است.

شیخ دقیق خاطرنشان کرد: به گفته سید حسن نصرالله پای ولایت فقیه خواهیم بود و این امت و این مسیر ادامه خواهد داشت و حزب الله عزتمند تر خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *