0

شهادت شهید همدانی در حلب یعنی جمهوری اسلامی حامی مظلومان عالم است

شهادت شهید همدانی در حلب یعنی جمهوری اسلامی حامی مظلومان عالم است
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید همدانی اظهار کرد: حضرت امام (ره) تمام حرفشان و نگاهشان برای اسلام و اعتلای اسلام بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: تعبیر امت سازی که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیز بر اساس همین نگاه حضرت امام (ره) است.

وی افزود: از نظر جغرافیایی مرزبندی داریم، اما در انقلاب اسلامی حرف از مسئله اسلام، مبارزه با مستکبران و تحقق عدالت است.

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه در اقصی نقاط عالم هرجا ظلمی باشد جمهوری اسلامی با آن مبارزه می‌کنیم، گفت: ایران، این خاک و وطن برای ما ارزشمند است و از آن دفاع می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ممکن است در داخل اختلاف سلیقه داشته باشیم اما نسبت به ایران و این خاک باید تعصب داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: اینکه امثال شهید همدانی در حلب به شهادت می‌رسند، این یعنی جمهوری اسلامی در عین توجه به خاک وطن، حامی مظلومان عالم است.

وی افزود: غرب میلیون‌ها دلار برای حمایت از رژیم اشغالگر و جنگ افروزی آن هزینه می‌کند تا در منطقه بماند، در حالی که می‌تواند با هزینه بسیار کمتر شرایط زندگی این افراد در غرب و آمریکا را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: اگر رژیم صهیونیستی از منطقه برود، هیچ جنگی در خاورمیانه به وجود نخواهد آمد و کشورهای اسلامی با یکدیگر بردار هستند.

وی افزود: حضور رژیم اشغالگر تضمین کننده منافع آمریکا در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه بقای این مستکبران وابسته به ظلم و تعدی و آدم کشی است، گفت: برنامه‌ریزی استکبار این است که بعد از غزه و لبنان به سراغ کشورهای دیگر بروند.

وی افزود: امروز می‌دانیم شهدای مدافع حرم چه خدمت‌هایی کردند و همه ما قدردان آن‌ها هستیم.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه برگزاری این مراسم‌ها ضروریست، اما کافی نیست، اظهار کرد: امروز باید در مدارس با صدای بلند از شهید همدانی و دیگر شهدا که افتخار ما هستند، حرف زده شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *