0

دهمین دوره مسابقات دوی کوهستان قهرمانی کشوردر تبریز برگزار می شود

دهمین دوره مسابقات دوی کوهستان قهرمانی کشوردر تبریز برگزار می شود
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، دهمین دوره مسابقات دوی کوهستان قهرمانی کشور در دو شاخه اسکای و ورتیکال به میزبانی آذربایجان شرقی در منطقه سهند برگزار می‌شود.

میرعلی آقاسیدی رئیس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان رده سنی آزاد و همچنین در چهار رده سنی پیشکسوتان روز جمعه ۲۰ مهر ماه سال جاری در منطقه سهند تبریز برگزار خواهد شد.

آقاسیدی در مراسم رونمایی از پوستر این مسابقات گفت: طبق پیش بینی انجام یافته ۱۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در مسابقات حضور خواهند داشت که با تفکیک‌های انجام یافته در بخش‌ها و رده‌های مختلف میزبان برگزاری ۲۰ دسته رقابتی در یک روز خواهیم بود که طراحی مسیر این مسابقات نیز در سطحی متفاوت‌تر از مسابقات قبلی کشور انجام گرفته و امیدواریم رقابت‌های جذابی را در این رشته ورزشی شاهد باشیم.

گفتنی است محل برگزاری مسابقات که با نام “پیست اسکی سهند” نیز شناخته می‌شود در جنوب شرقی تبریز قرار گرفته و با گذر از پلیس راه تبریز به سمت تهران در فاصله حدود ۲۷ کیلومتری پس از روستای های ایرانقمتنق و ثمرخزان و با صرف زمان تقریبی حدود ۴۵ دقیقه با خودرو قابل دسترسی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *