0

سومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی در قوچان برگزار می‌شود 

سومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی در قوچان برگزار می‌شود 
بازدید 13

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم مطاعی اظهار کرد: همه‌ساله جشن مهر سینما خراسان رضوی به میزبانی مشهد برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای اولین بار این جشن در یکی از شهرستان‌های استان و به میزبانی قوچان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان بابیان اینکه هم‌زمان با سومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی پردیس سینمایی پارک قوچان نیز به صورت رسمی افتتاح خواهد شد، افزود: سینمای این شهرستان سال‌های سال در رکود و تعطیلی به سر می‌برد که سرمایه‌گذار بخش خصوصی توانست این سینما را با هزینه کرد ۱۴ میلیارد تومان دوباره زنده کند و ۴ سالن مجهز و مجزا به همراه ۵۲۲ صندلی سینمایی را به حوزه فرهنگ قوچان اضافه کند.

وی با اشاره به حضور معاون امور استان‌های سازمان سینمایی کشور در این مراسم و برخی دیگر از مسؤولان کشوری و استانی بیان کرد: در جشن مهر سینمای استان علاوه بر تجلیل از سینماگران و پیشکسوتان حوزه سینمایی خراسان رضوی از برخی فعالین این حوزه در شهرستان نیز تقدیر به عمل می‌آید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *