0

زنان از محورهای اساسی دفاع مقدس بودند

زنان از محورهای اساسی دفاع مقدس بودند
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسن سلامی پیش ازظهر پنجشنبه در آئین برگزاری ویژه برنامه رویداد طنین که در موزه حفظ آثار و کنار یادمان شهدای گمنام برگزار شد، اظهار داشت: حضور ارزشمند زنان در دفاع مقدس و امروز، نشان از تأثیر بانوان در تمامی عرصه‌ها است.

وی تصریح کرد: زنان یکی از محورهای اساسی دفاع مقدس بودند از خانواده و تا میدان جنگ و پیروزی دفاع مقدس همواره ایستاده و حضور مؤثر در عرصه جنگ داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: تربیت شیر مردان و حضور آن‌ها در میدان مجاهدت به خاطر حضور مادران و زنان در میدان دفاع مقدس بود، میدان مجاهدت برای زن ایرانی که زن با بصیرت است، تأثیرگذار بود و امروز نیز حضور زنان در عرصه رسانه نشان از عمق کیفی خبرها است.

سلامی خاطرنشان کرد: جهاد مقدس ما امروز باید رسانه باشد، ما در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمن باید رسانه‌ای قوی‌تر باشیم، دشمن با ابزار رسانه امروز، دل مردم ما را خالی می‌کند.

وی عنوان داشت: امروز جهاد مقدسی است که مسیرش با بانوان ما در عرصه رسانه دنبال می‌کنند، در جامعه بصیرت افزایی می‌کنند تا مردم آگاه‌تر باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان گفت: یکی مطالبات بانوان مطالبه‌گر رسانه، تکمیل موزه حفظ آثار باشد تا فرزندان ما امروز و آینده از این مکان بازدید کنند و در راستای ترویج فرهنگ شهدایی قدم برداریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *