0

۱۵ هزار تشکل مردمی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند

۱۵ هزار تشکل مردمی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جانثاری ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی، فعالیت بالغ بر ۱۵ هزار تشکل مردمی را سندی بر جهاد واقعی مردم خیراندیش استان اصفهان دانست و اظهار داشت: استان اصفهان بهشت خیریه‌ها و خیران در کشور است که این عنوان، شعار نیست.

وی تاکید کرد: استان اصفهان به معنای واقعی کلمه جهاد را به عرصه ظهور رسانده است و تقدیم ۲۴ هزار شهید و فعالیت بالغ بر ۱۵ هزار تشکل مردمی سند آن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: مردم اصفهان گوهرهای گرانبهایی در وجود خود دارند و خیریه‌های سلامت استان در کشور بی‌نظیر هستند.

جانثاری گفت: خیران مدرسه‌ساز استان در کشور اول هستند و حتی گاهی اوقات جلوتر از دولت عمل می‌کنند؛ حمایت از نخبگان تحصیلی و اقشار آسیب‌دیده نیز کار خیران است و مردمی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از امروز طرحی به نام شهید نیلفروشان اجرایی می‌شود که با اجرای آن در تمام استان جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام و برای مردم غزه و لبنان ارسال می‌شود، گفت: مردم اصفهان همه جا پای کار و عاشق ولایت ۱۴ معصوم و حضرت امیرالمومنین (ع) هستند و هرکاری که اهل بیت را خوشحال می‌کند، نسبت به آن اهتمام دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *