0

انتصاب «محمد محمدیان فر» به عنوان سرپرست فرمانداری خوسف

انتصاب «محمد محمدیان فر» به عنوان سرپرست فرمانداری خوسف
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد قناعت، طی حکمی “محمد محمدیان فر” را به سمت سرپرست فرمانداری خوسف تعیین کرد.

در متن حکم انتصاب محمد محمدیان فر آمده؛ با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف تعیین می‌گردید.

در ادامه این متن آمده؛ امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت‌ها، استعداد و توان نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌ها و سیاست‌های دولت چهاردهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

شایان ذکر است: محمد محمدیان فر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان خوسف می‌باشد.

سید علی حسینی فرماندار شهرستان خوسف، طی پیامی با تأکید بر اینکه با توجه به پذیرش در دانشگاه به عنوان عضو هیأت علمی و الزام به اشتغال در ترم جاری دانشگاه و عدم امکان قانونی فعالیت هم زمان در دو دستگاه، مکلف به خدمت در سنگر دیگر و عرصه تعلیم و تربیت شده، ضمن طلب حلالیت و قدردانی، از مردم فهیم و مسئولین شریف شهرستان خوسف خداحافظی کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *