0

بزرگ ترین اعزام تاریخ فعالیت هیات ورزش همگانی قم انجام شد

بزرگ ترین اعزام تاریخ فعالیت هیات ورزش همگانی قم انجام شد
بازدید 7

سعید کاملی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر ابراز کرد: تیم‌های زنان و مردان استان قم امروز به مسابقات المپیاد کشوری اعزام شدند که از نظر تعداد نفرات اعزامی، این اعزام بزرگ‌ترین اعزام تاریخ هیأت ورزش همگانی قم محسوب می‌شود.

رئیس هیأت ورزش همگانی استان قم افزود: ۴۳ نفر در قالب تیم استان قم به منظور حضور در دومین المپیاد کشوری فدراسیون ورزش همگانی، راهی استان مازندران شدند.

وی اظهار کرد: تیم زنان استان قم با حضور ۱۶ ورزشکار، سه مربی و یک نفر سرپرست در رشته‌های فیزیکال فیتنس، کتل بل، فانکشنال فیتنس و فیوژن فیتنس به مسابقات اعزام شده است.

وی گفت: تیم مردان استان نیز متشکل از ۱۵ ورزشکار، سه مربی و یک سرپرست در رشته‌های فیزیکال فیتنس، کتل بل و کلیستنیکس به مسابقات کشوری اعزام شد.

کاملی بیان کرد: مسابقات دومین المپیاد کشوری فدراسیون فدراسیون ورزش همگانی با میزبانی استان مازندران و در شهر رامسر در فاصله روزهای ۲۱ تا ۲۶ مهر ویژه مردان و زنان برگزار می‌شود.

وی گفت: هم چنین از استان قم سه داور آقا و یک داور خانم به مسابقات رامسر اعزام شده اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *