0

نمازجمعه نصر راه استقامت و برادری را به جهانیان نشان داد

نمازجمعه نصر راه استقامت و برادری را به جهانیان نشان داد
بازدید 13

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضی بهابادی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: شرکت باشکوه اقشار مختلف در نمازجمعه نصر که در اوج تهدیدات پوچ اسراییل توسط مقام معظم رهبری اقامه شد، یک بار دیگر اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: مقام معظم رهبری با حضور مقتدرانه و با صلابت خود در نمازجمعه نصر که با استقبال میلیونی مردم همراه بود، راه استقامت، انسجام برادری و ایستادگی را به جهانیان نشان دادند.

رضی بهابادی عنوان کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در روز جمعه شکل گرفتن یک حماسه بی نظیر و باشکوه در تاریخ انقلاب بود و دنیا دید که رهبر معظم و شجاع انقلاب، علاوه بر حضور در مراسم گرامیداشت رهبر حزب‌الله با تمام اقتدار و آرامش در نماز جمعه نصر حاضر شد و با شجاعت و اقتدار به اقامه نماز جمعه پرداخت.

رضی با بیان اینکه مسئله لبنان و فلسطین امروز یک مسئله جهانی است که مردم مظلوم و بی دفاع این دو کشور زیر شدیدترین بمباران‌های موشکی اسرائیل به شهادت می رسند، گفت: یکی از آه‌ها و دعاهایی که انسان‌ها و یا دشمنان باید از آن بترسند، آه مظلوم است و آه مظلوم ویرانگر است.

امام جمعه موقت بهاباد در بخش دیگری از سخنان خود، انتخاب بابائی را به عنوان استاندار یزد به مردم استان یزد و بهاباد تبریک و تهنیت گفت و ضمن آرزوی موفقیت برای این استاندار که تازه ازسوی هیات دولت چهاردهم انتخاب شد، افزود: مردم شهرستان باید از استاندار محترم مسائل و مشکلات شهرستان در زمینه های بهداشتی فرهنگی و عمرانی را مطالبه کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *