0

مجموعه‌های بلا استفاده نهادها به فضای تفریحی تبدیل شود

مجموعه‌های بلا استفاده نهادها به فضای تفریحی تبدیل شود
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از مظاهر تقوای الهی عمل به سنت‌های پیامبر (ص) است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه شرکت در نماز جمعه از سنت‌های پیامبر (ص) و مورد تأکید قرآن است، گفت: نماز جمعه هفته گذشته رهبر معظم انقلاب، تجمعی بی‌نظیر بود که فلسفه برگزاری نماز جمعه را به خوبی نشان داد.

وی افزود: نماز جمعه‌ای که اسلام بر آن تأکید دارد، در دل دشمنان رعب ایجاد می‌کند و برای دوستان امید آفرین است.

امام جمعه همدان ابراز کرد: صلابت مقام معظم رهبری در وسط معرکه، تمام تهدیدهای دشمن را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه این حضور و انسجام و عزت آفرینی، خاصیت ولایت و مرجعیت است، خاطر نشان کرد: مرجعیت فخر عالم اسلام هستند.

آیت الله شعبانی تصریح کرد: تهدید و توهین‌ها به مرجعیت، نشان دهنده قدرت مذهبی مرجعیت است که در دل دشمنان ترس انداخته است.

وی افزود: وحدت امروز در جبهه حق نشان می‌دهد مرجعیت در ایران و عراق در یک راستاهستند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه دیدگاه مرجعیت نسبت به آرمان‌ها و مسئله فلسطین یکسان است، گفت: همانطور که دشمن در جریان جنگ احد با یک شایعه شیرازه لشکر اسلام را به هم ریخت، امروز نیز باید مراقب شایعات باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمن با شایعات، به دنبال آن است که فضای ناامن ذهنی برای مردم درست کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه متأسفانه خیلی از متولیان و جریانات انقلابی یک راهبرد مشخص رسانه‌ای ندارند، افزود: در فضای خاصی که با آن روبرو هستیم، رسانه باید جدی گرفته شود و شاهد یک راهبرد مشخص رسانه‌ای در داخل باشیم.

آیت الله شعبانی تصریح کرد: ترویج هر خبری که باعث تضعیف جبهه مقاومت شود، اشکال دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: اتاق فکر رسانه‌ای دشمن شایعات را تولید می‌کند و برخی در داخل از روی سادگی آن را می‌پذیرند و نشر می‌دهند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه جبهه حق دارای هدف و منسجم است و حتی شهادت پیامبر (ص) نیز نباید جامعه را سست کند، گفت: در کنار تشکر از عملکرد نیروی‌های مسلح، باید از وزیر امور خارجه و شجاعتی که برای حضور در لبنان و سوریه داشت، تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش دولت، امروز تأکیدی بر وحدت در میدان و دیپلماسی است، تصریح کرد: وعده الهی، نصرت جامعه اسلامی است. باید به خاطر داشته باشیم کارها دست دیگری است و مبدا قدرت و ابر قدرت در عالم خداوند است.

آیت الله شعبانی در ادامه گفت: برخی نهادهای دولتی مجموعه‌هایی را در اختیار دارند که سالیان سال تعطیل است و تبدیل به خرابه شده، در حالی که می‌توان از این ظرفیت برای فضای تفریحی نوجوانان و جوانان استفاده کرد.

امام جمعه همدان تاکید کرد: مجموعه‌های نظارتی باید در این زمینه ورود کنند و پاسخگوی مردم باشند که چرا کوتاهی کردند.

وی در ادامه اظهار کرد؛ باید از عدم برخودها با ترک فعل‌ها گلایه کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *