0

عدم توجه مدیران شهرستان ماهشهر به حمل و نقل عمومی شهر چمران

عدم توجه مدیران شهرستان ماهشهر به حمل و نقل عمومی شهر چمران
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عارف ابراهیمی در خطبه‌های این هفته شهر چمران روز دهم و سیزدهم مهرماه را یوم‌الله خواند و اظهار کرد: حماسه افتخارآفرین وعده صادق ۲ و نمازجمعه نصر در تاریخ پیروزمندانه انقلاب اسلامی ثبت شد.

وی افزود: ملت شریف و بصیر ایران، با حضور بسیار پرشور خود در نماز جمعه نصر به خوبی به آیه ۶۲ سوره مبارکه نور جامع عمل پوشاندند و مقتدرانه پای آرمان و اهداف‌های انقلاب و جبهه مقاومت ایستادند.

وی با بیان اینکه روشنگری‌هایی رهبر انقلاب در نمازجمعه نصر، وسوسه خناسان را از بین برد، ادعان کرد: این بیانات، موجب ترمیم و تقویت روحیه امت اسلامی و افزایش امید نسبت به پیروزی جبهه مقاومت شد، تا رزمندگان اسلام استوارتر از گذشته کار مقدس شهید نصرالله و همه مجاهدان این راه نورانی را به سرنوشت مبارکش ختم کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی، امتداد برکت وجودی شهید سید حسن نصرالله تا تحقق آرمان نابودی اسرائیل خبیث را از محورهای اصلی بیانات رهبر انقلاب دانست و بیان کرد: حتمیت نابودی اسرائیل خبیث با امتداد مقاومت و تسریع در نابودی رژیم صهیونیستی با انسجام بیش از پیش امت اسلامی از دیگر نکات مطرح در خطبه رهبر انقلاب بود.

وی عنوان کرد: طوفان الاقصی و مقاومت یک‌ساله غزه و لبنان موجب شد که مهم‌ترین دغدغه رژیم غاصب، حفظ موجودیتش باشد، یعنی همان دغدغه‌ای که این رژیم در سال‌های اوّل ولادت نحسش داشت. این بدین معنی است که مجاهدت مردان مبارز فلسطین و لبنان توانسته است رژیم صهیونی را ۷۰ سال به عقب برگرداند.

امام‌جمعه شهر شهید چمران در بخش دیگر خطبه‌های نمازجمعه تصریح کرد: بیش از یک‌سال است که شرکت‌های پتروشیمی از پرداخت هزینه سرویس‌های حمل و نقل عمومی شهر شهید چمران و شهرک بعثت امتناع می‌کنند و این مسئله منجر به نارضایتی عمومی بسیاری از مردم به‌ویژه کارگران و دانش‌آموزان شده است.

وی اظهار کرد: در یک‌سال گذشته، نهاد امامت جمعه شهر چمران بارها موضوع حمل و نقل عمومی را از مراجع ذی‌ربط شهری، شهرستانی و استانی مطالبه و حتی در خطبه‌های ۲۵ خرداد امسال مطرح کرده است، اما متأسفانه به علت عدم همت لازم برای رفع این مشکل در مسئولان، موضوع حمل و نقل عمومی به یک معضل و مشکل اساسی مبدل شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی، شورای شهر و شهرداری شهر چمران را متولی اصلی پیگیری حمل و نقل عمومی شهری دانست و گفت: این موضوع باید به‌طور جدی‌تری پیگیری و به سرانجام برسد.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری نیز باید به‌صورت صریح و شفاف نسبت به عملکرد خود در این رابطه پاسخگو باشند.

امام‌جمعه شهر شهید طولانی شدن حل این مشکل را به دلیل بی‌توجهی برخی از مسئولان به کارگران زحمت‌کش و دانش‌آموزان دانست و گفت: برخی از مسئولان منطقه و برخی از مدیران شرکت‌ها پتروشیمی صدای کارگران و دانش‌آموزان را نمی‌شوند.

ابراهیمی در پایان تأکید کرد: نهاد امامت شهر شهید جمعه چمران در کنار مردم تا حل کامل مشکل حمل و نقل عمومی شهر قرار داد و در صورت لزوم اگر تقصیر و قصوری در مسئولان نسبت به این موضوع مشاهده شود، به مراجع ذی‌ربط شکایت خواهد کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *