0

جشنواره بادام و عسل در بیلوار کرمانشاه با هدف معرفی ظرفیت‌ها

جشنواره بادام و عسل در بیلوار کرمانشاه با هدف معرفی ظرفیت‌ها
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، فردین زارعی شامگاه جمعه در برگزاری نخستین جشنواره بادام و عسل بیلوار در شهرستان کرمانشاه که با حضور استاندار در این منطقه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به درخواست مردمی برگزاری این جشنواره به پیشنهاد مردم صورت گرفت و برنامه‌ریزی‌های این جشنواره بیش از یک ماه پیش در حال انجام بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب بخش بیلوار، افزود: این منطقه از پتانسیل‌های خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله تولید بادام و عسل بوده که بر همین اساس برگزاری این مراسم برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های این بخش با همکاری دستگاه‌های مربوطه شامل بخشداری بیلوار و میراث فرهنگی و به ویژه مردم بیلوار امروز انجام گرفت.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه بیلوار به لحاظ ظرفیت و پتانسیل‌ها در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، باغداری و هم‌چنین دارا بودن جاذبه‌هایی همچون سراب‌ها از موقعیت خوبی برخوردار است این قابلیت را دارد به یکی از قطب‌های گردشگری استان کرمانشاه برای بازدید گردشگران تبدیل شود.

زارعی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره‌ای در منطقه بیلوار به منظور معرفی ظرفیت‌ها و تولیدات منحصری همچون بادام و عسل اقدام خوبی بود که امروز برای نخستین بار در این منطقه برگزار شد و در همین راستا به رودی برنامه‌ریزی دیگری برای برگزاری جشنواره ملی عسل در روستای علی آباد بیلوار را خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: امروز در نخستین جشنواره بادام و عسل شاهد جمعیت خوبی از مردم بودیم که همگی حاصل تبلیغات فعالین فضای مجازی بود که گردشگران را برای حضور در این جشنواره به منطقه و بخش بیلوار کشاند.

کد خبر 6253801

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *