0

اجرای ۷ پروژه هوشمندسازی در پلیس زنجان

اجرای ۷ پروژه هوشمندسازی در پلیس زنجان
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد طراقیه، ظهر شنبه در نشست خبری اظهار کرد: روحیه پرسشگری، تیزبینی، نکته‌سنجی، پایبندی قانون و مطالبه‌گری از جمله ویژگی‌های یک خبرنگار است اما رعایت اخلاق خبرنگاری مهمترین خصوصیت است.

وی خبرنگار را حلقه اتصال نیروی انتظامی با مردم خواند و گفت: اصحاب رسانه در ایجاد امنیت روانی جامعه نقش پررنگی دارند و با ارائه اخبار صحیح و مستند نسبت به آگاه‌سازی جامعه تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ۴۰ مأموریت شاخص در حوزه انتظامی داریم و هرکدام نیز زیرمجمعه‌هایی دارد، یادآور شد: ممکن است گاهی در انجام برخی تکالیف دچار خطا شویم و در این بین مطالبه‌گری رسانه به رفع نواقص کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه متناسب با مأموریت‌های تعریف شده در قانون برای نیروی انتظامی، یک سوم تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ منجر به مأموریت‌های عملیاتی می‌شود، ادامه داد: برخی تماس‌ها به اصطلاح پوچ هستند و برخی مورد ارشاد قرار می‌گیرند.

سردار طراقیه با تأکید بر اینکه همه اقدامات پلیس بر مبنای قانون است، تصریح کرد: در حوزه مأموریت‌های ۱۱۰ افسران متبحر حضور دارند و متصدیان متناسب با درخواست امدادخواه موارد را به افسران خبره ارجاع می‌دهند.

وی در مورد خبرهای واگذاری گرده‌داغ، تصریح کرد: برخی افراد که از صحت خبر اطلاع کافی ندارد و با برداشت سطحی مطالبی را عنوان می‌کند که واقعیت ندارد و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود و تصاحب گرده‌داغ توسط نیروی انتظامی صحت ندارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه اختصاص یک مکان حتی یک کیوسک به نیروی انتظامی فرآیندهای قانونی مختلف را سپری می‌کند، خاطرنشان کرد: حضور نیروی انتظامی در این محدوده فقط جنبه نظارت برای مراکز امنیتی دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *