0

مردم آق قلا در اردوی جهادی درمانی ۵۵۰ خدمت درمانی دریافت کردند

مردم آق قلا در اردوی جهادی درمانی ۵۵۰ خدمت درمانی دریافت کردند
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله یامی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و نام شهدای جبهه مقاومت، اردوی جهادی درمانی دندانپزشکی و چشم پزشکی ویژه مناطق محروم شهرستان آق قلا (پیرواش، عطاآباد، انبار تپه) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی به مدت دو روز در روستای پیرواش مستقر بودند، افزود: این گروه جهادی توانستند طی این دو روز ۵۵۰ خدمت به ۲۷۰ نفر مراجعه کننده ارائه دهند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان گفت: این دوره از اردو جهادی با حضور دندانپزشکان، دانشجویان دندانپزشکی، پزشکی، پی را پزشکی و اپتومتریست و سایر گروه‌های جهادی و مردمی برگزار شد.

وی یادآور شد: مردم شهرستان آق قلا طی این دو روز توانستند خدماتی چون آموزش بهداشت دهان و دندان، معاینه و تشخیص، عصب کشی، کشیدن و جراحی، ترمیم و پر کردن و جرم گیری را دریافت کنند.

یامی از اهدای پک کامل بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: در کنار خدمات دندانپزشکی خدمات چشم پزشکی و بینایی سنجی هم انجان شد که اهدای عینک رایگان بوده است.

گفتنی است این برنامه جهادی، به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، گروه جهادی درمانی مشکات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، مؤسسه سلامت بنیاد علوی و کمیته امداد امام خمینی ره برگزار شد

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *