0

بیش از یک میلیون متر مربع عملیات آسفالت در بندرعباس انجام شده است

بیش از یک میلیون متر مربع عملیات آسفالت در بندرعباس انجام شده است
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نوبانی ظهر یکشنبه در نشست شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه هیچ گونه ناراحتی از طرح سوال اعضای شورای شهر بندرعباس ندارد، اظهار کرد: من خدمتگزار و نوکر مردم بندرعباس و پرسنل شهرداری هستم و به صورت شفاف به همه سوالات پاسخ خواهم داد.

وی افزود: در سه سال اخیر ۷۵۰ هزار مترمربع روکش آسفالت در سطح معابر شهری انجام شده است که در بلوارهای اصلی شهر بندرعباس بوده است و ۵۵۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی نیز در محلات و بافت‌های فرسوده بندرعباس انجام شده است.

شهردار بندرعباس عنوان کرد: در حوزه بازگشایی معابر؛ یکی از بازگشایی‌ها، خیابان آزادگان بود که چندین سال معطل شده بود و با توافقات انجام شده با معارضین این طرح با اجرای کامل کانال دفع آب‌های سطحی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بلوار اسلام آباد از سه جهت، محله نخل ناخدا، و خیابان معراج دیگر طرح‌های انجام شده در حوزه بازگشایی است و یک بازگشایی دیگر نیز در شهرک پیامبر اعظم در جریان است که تا یک ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

نوبانی عنوان کرد: در بازگشایی میدان انبه ۷۰ درصد سهم ستاد بازگشایی دولت بوده است که تاکنون پرداخت نشده است اما شهرداری به تعهدات خود عمل کرده است و از هفته آینده با جا به جایی تیرهای برق، زیرسازی و آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه بازگشایی خیابان طلابند به طول ۳۱۶ متر و با عرض ۱۸ متر آغاز شده است؛ حدود ۴۸ ملک در مسیر است که از بین آن‌ها ۱۰ ملک توافق شده است و ۵ ملک نیز تخریب شده است، در این طرح نیز ۷۰ درصد از اعتبارات بر عهده ستاد بازآفرینی شهری است که هنوز پرداخت نشده است‌.

وی با اشاره به طرح بازگشایی محله نایبند جنوبی گفت: این طرح به طول ۶۷۰ متر و عرض ۱۶ متر در حال انجام است و ۳۱ ملک در مسیر اجرای طرح قرار دارد که باید با مالکین آن‌ها توافق شود.

نوبانی خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس تا زمانی که خانه برای شهروندان در طرح‌های بازگشایی تأمین نشود خانه هیچ کسی را تخریب نخواهد کرد.

شهردار بندرعباس در پاسخ به سوالی در رابطه با سرویس دهی اتوبوس‌های درون شهری به دانشجویان دانشگاه هرمزگان نیز گفت: در خصوص بحث اتوبوس‌های درون شهری، خروج از محدوده شهر منع قانونی دارد اما به علت اینکه دانشگاه هرمزگان در حریم شهر قرار دارد و فاصله آن ۱۰ کیلومتر از محدوده شهر است نمی‌توانیم نسبت دانشجویان بی تفاوت باشیم از این رو بیمه‌های خاصی برای جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند در نظر گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم که برای سرویس‌دهی به دانشجویان از ون‌ها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: روزی که مسؤولیت شهرداری بندرعباس را بر عهده گرفتیم ۱,۵۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داشتیم، بیمه کارکنان پرداخت نشده بود و حقوق‌ها سه ماه عقب بود اما امروز بیمه‌ها و حقوق‌ها بروز شده‌اند و اولویت در پرداخت‌ها با کارگران تنظیف و فضای سبز قرار گرفته است.

نوبانی خاطرنشان‌کرد: شهرداری بندرعباس ماهانه ۲۰۰ میلیارد تومان حقوق به کارکنان خود پرداخت می‌کند. وی با بیان اینکه در سه سال گذشته ۷ هزار میلیارد تومان ارزش پروژه‌های عمرانی اجرا شده در شهر بندرعباس بوده است، گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری فعال هستند و تا به امروز ۱۰ پارک زیبا را ساخته و تقدیم مردم کردیم و تا انتهای سال نیز ۱۰ پارک دیگر نیز تحویل خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *