0

سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو در تبریز دستگیر شدند

سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو در تبریز دستگیر شدند
بازدید 6

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر تبریز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی گسترده و استخراج تصاویر سارقان از محل‌های وقوع سرقت در نهایت موفق به شناسایی ۲ متهم سابقه دار به هویت‌های معلوم شدند و پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی متهم را دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان، متهمان از قبول اتهام خودداری و اذعان داشتند که مرتکب بزه نشده‌اند اما با توجه به سوابق قبلی متهمان و دلایل مستند و مستدل موجود در پرونده، نهایتاً متهمان لب به اعتراف گشوده و به سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان تبریز معترف شدند.

سلطانی خاطر نشان کرد: بنا به اقرار متهمان در مجموع ۲۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو کشف و بازسازی صحنه‌های سرقت انجام شد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی پرونده‌های مکشوفه ۲ میلیارد ریال بر آورد شده است و پرونده به همراه متهمان جهت ادامه دادرسی تحویل مرجع قضائی شد و با صدور قرار تأمین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *