0

۲ سانحه ترافیکی در مرکزی یک فوتی و هشت مصدوم بر جای گذاشت

۲ سانحه ترافیکی در مرکزی یک فوتی و هشت مصدوم بر جای گذاشت
بازدید 10

بهروز ایران نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نخستین سانحه تصادف، اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۱۲ شامگاه امشب (دوشنبه) گزارش تلفنی مبنی بر برخورد ۲ خودرو پراید و یک خودرو پژو در جاده اراک به توره حوالی گردنه سیبک به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی هشت نفر مصدوم شدند که مصدومین پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک منتقل شدند.

مرگ مرد ۷۰ ساله در سانحه رانندگی جاده قم به اراک

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گفت: همچنین در ساعت ۱۹:۲۰ شامگاه امشب (دوشنبه) گزارش تلفنی مبنی بر برخورد ۲ خودرو دنا و تریلر در محور قم اراک حوالی شهسواران به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله پرسنل پایگاه اورژانس ۱۱۵ محسن حیدری خیرآباد به محل حادثه اعزام شد.

ایران نژاد بیان کرد: در این سانحه متأسفانه یک مرد ۷۰ ساله به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد و مصدوم دیگر این حادثه پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *