0

شوامنی یاد زیدان را زنده کرد

شوامنی یاد زیدان را زنده کرد
بازدید 11

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،  تیم ملی فوتبال فرانسه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف بلژیک رفت. این بازی که به میزبانی بلژیک برگزار شد در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود فرانسه به پایان رسید.

اورلین شوامنی در این بازی و در نبود کیلیان ام‌باپه، بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال فرانسه را بر بازو بست. هافبک فرانسوی‌ها در دقیقه ۷۶ با دریافت دومین کارت زردش از زمین اخراج شد تا تیمش را در شرایط بدی قرار دهد. البته فرانسه در نهایت توانست سه امتیاز ارزشمند این بازی را به دست آورد.

شوامنی به نخستین بازیکن بعد از زیدان تبدیل شد که با بازوبند کاپیتانی از زمین اخراج می‌شود. زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه، سال ۲۰۰۶ در فینال جام جهانی در حالی که بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو داشت به خاطر ضربه‌ای که به سینه مارکو ماتراتزی زد از زمین اخراج شد.

از آن زمان تاکنون هیچ بازیکنی با بازوبند کاپیتانی فرانسه از زمین اخراج نشده بود تا اینکه شوامنی با اخراجش از زمین یاد و خاطره اخراج خاص زیزو را زنده کرد.

انتهای پیام

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *