0

اختصاص هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای فرودگاه گناباد

اختصاص هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای فرودگاه گناباد
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی محمدپور در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد ساخت و بهره‌برداری از فرودگاه شهدای گناباد را یکی از اقدامات اساسی دولت جمهوری اسلامی در این منطقه عنوان و اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های این فرودگاه اختصاص یافته و مناقصه عملیات ساختمانی و تکمیل محوطه‌سازی آن انجام شده است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی افزود: طی دو ماه گذشته ۵۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر شهرستان‌های گناباد و بجستان جذب شده است.

وی به جاده کم عرض و بی کیفیت مسیر اتصال روستاهای پسکلوت به گناباد اشاره و خاطرنشان کرد: مجوز برگزاری مناقصه تعریض، اصلاح و بهسازی این مسیر به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال اخذ شد و در نهایت مرحله اول اجرای آن با ۶۰۰ میلیارد ریال ابلاغ شد.

محمدپور افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۸۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل دوبانده سازی جاده گناباد به قاین، ۴۰۰ میلیارد ریال برای دوبانده سازی جاده بجستان به فردوس و ۶۳۰ میلیارد ریال برای بهسازی و تعریض جاده گناباد به بجستان اختصاص یافته است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجوز بهسازی و روکش آسفالت جاده‌های بین شهری منتهی به بجستان با اعتبار ۶۳۰ میلیارد ریال از سازمان راهداری کشور به اداره کل راهداری خراسان رضوی ابلاغ شده است، تصریح کرد: با جذب این اعتبار در مجموع مبلغ ۸۳۰ میلیارد ریال فقط در چهار ماه گذشته دریافت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه روستایی طی یک ماه گذشته ۶۷ هزار مترمربع از معابر ۱۰ روستای شهرستان بجستان در بخش‌های مرکزی و یونسی آسفالت شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *